Yazılımlar » Adisyon Programı

 

Hangi İşletmelerde Kullanılır?

Zincir restoranlar, kafeler, barlar, self servis çalışan işletmeler,

Sosyal tesisler gibi işletmelerin, ihtiyaçlarına yönelik ayrı ayrı özel olarak tasarlanmıştır.

İşletmelerin siparişten, depo ve ön muhasebesine kadar tüm ihtiyaçlarını karşılamaya yöneliktir.

Gelişmiş ön muhasebe modülü sayesinde kolay cari, stok, ürün ve reçete tanımlayabilirsiniz.

 

 

Genel Özellikler:

-  Kullanıcı dostu ara yüz ve menü tasarımı.

-  Pos terminal veya el terminali üzerinden, hızlı şekilde sipariş alabilme.

-  Bağlantı kesildiğinde gönderilemeyen siparişleri hafızada tutarak, veri kaybını önleyebilme.

-  Çoklu dil desteği.

-  İstediğiniz kadar lokasyon tanımlayabilme (Bahçe, bar, deniz kenarı gibi ayrı bölgelerdeki masaları gruplama).

-  Her lokasyon için istediğiniz kadar masa tanımlayabilme.

-  Kablosuz ağ ile sipariş alan garsona bağımlı kalmaksızın, tüm sipariş içeriğine yetkisi düzeyinde müdahale edebilme.

-  Ticari programlarınız ile entegrasyon (Logo, Mikro, Netsis gibi yazılımlarla uyumludur. Farklı ticari programlar ile de entegrasyon olanağı sağlayan gelişmiş alt yapıya sahiptir.

Entegrasyon birçok iş yükünü ortadan kaldırırken, manuel yapılan geçişlerdeki aksaklık oluşma riskini de ortadan kaldırır.)

-  Kablolu ve kablosuz yazıcılar ile çalışabilme.

-  Perakende satış.

-  Raporlar.

-  Kasa.

-  Yazar kasa entegrasyonu.

-  Gelişmiş yetkilendirme, tüm fonksiyonların yetkiye bağlanması.

-  Personel bazlı yetkilendirme.  -  Paket servis.

-  Lokasyon bağımlı yazıcı desteği

-  Resmi adisyon yazdırma.

-  Reçetelendirme ve ürün bazlı maliyet hesabı.

-  Ürün bazlı, personel bazlı, lokasyon bazlı, merkez ya da şube bazlı detaylı raporlar.

Restoran, kafe, otel, sosyal ve eğlence tesisi gibi ticari işletmelerde, sipariş almayı ve adisyon hazırlamayı kolaylaştıran, siparişin hazır hale getirilmesinde zaman kazandıran mobil bilgisayar uygulamasıdır.

Mobill Pos Adisyon yazılımı firmalara zaman ve para yönünden kar sağlarken, imaj ve saygınlık açısından da oldukça olumlu etki oluşturur.

 

 

Restoran programlarında süreç, görünenin ve beklenenin aksine el terminali ile sipariş almakla başlamaz. Diğer ticari işletmelerde olduğu gibi satın alma, depolama, üretim ve en sonunda satış olarak sıralanır. Satın alma, depolama ve üretim, buzdağının görünmeyen yüzü gibi işletmenin faaliyetlerinde büyük ve önemli bir yer tutar. Mobill Pos Adisyon, geçmişten gelen tecrübelerini de kullanarak işletmenin tüm süreçlerinde; satın alma yönetiminden stok yönetimine, sipariş alınmasından fatura aşamasına, günlük maliyetlerin takibinden tüm satış-satın alma ve gider maliyetlerinin raporlanmasına kadar işletmenizin tüm işlemlerinin yapılmasına ve raporlamasına olanak verir.

Mobill Pos Adisyon ile müşterilerinizin memnuniyetini ve işletmenizin verimini arttırabilirsiniz. Siparişlerinizi tercihinize göre, el terminali, dokunmatik ekran, müşteri tanıma özelliği ile telefon veya internet üzerinden hızlı ve pratik şekilde alabilir, sipariş esnasında oluşabilecek hataları tamamen engelleyebilirsiniz.

SATIN ALMA YÖNETİMİ

Teklif, satın alma sürecinin başlangıcıdır. Sistem satılan ürün ve stok miktarlarına göre ihtiyacı belirler. Firma ihtiyaçlarına göre ilgili firmalardan ihtiyaçlara yönelik teklifler toplanır. Uygun teklifler sipariş ekranına düşer. Ardından da faturalandırılması gerçekleşir.

DEPO YÖNETİMİ

Birden fazla depo tanımlayabilir, pratik bir şekilde depolar arası transfer yapabilirsiniz. Stoklarınızı anlık takip eder, kritik stok uyarısı sayesinde yetersiz stok oluşmasını engellersiniz. El terminali ile kontrollü mal kabulü yapabilir, sayımlarınızı pratik bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz

 

ÜRÜN YÖNETİMİ ve REÇETELENDİRME

İşletmenizdeki hammadde ve yarı mamullerden bağımsız olarak, ürünler tanımlanır ve menüler oluşturulur.

Ürünler içerisinde reçeteler oluşturabilirsiniz.

Reçeteler için hammaddeleri kullanabileceğiniz gibi yarı mamuller içeren iç içe geçmiş alt reçetelerde kullanabilirsiniz.

Sistem hatasız, hızlı reçete tanımlama olanağı sağlar. Reçete bazlı stok takibi yapabilir “eksik raporu” alabilirsiniz.

 

RAPORLAMA

Esnek ve özelleştirilebilir yapısıyla, İhtiyacınıza göre tasarlayabilirsiniz. İstenilen saat ve tarih aralığında, istenilen ürün ve ürün grupları için, satış ya da stok gibi farklı bir çok parametreye göre düzenlenebilir. Cari alacak ve ödemeler raporlanıp, ödeme günü gelen faturaları listeleyebilirsiniz. Tüm personel hareketlerini görebilir, hakediş ve puantajlarını raporlayabilirsiniz.

 

ADİSYON YÖNETİMİ

Siparişlerinizi; pos bilgisayar, android tablet ya da el terminallerinden alabilirsiniz. Tek ekranda hızlı ve kolay kullanım olanağı sağlar. Hatasız sipariş alır. Masaları bölebilir ya da birleştirebilirsiniz. Ürünlere ekler ve yoklar tanımlayabilir, dilerseniz açıklama yazabilirsiniz. Bir çok varyasyonlarla siparişi çeşitlendirerek kasa ve mutfağa gitmenize gerek kalmadan siparişi tamamlayabilirsiniz.

 

MUTFAK EKRANI

Özel tasarlanmış ekranlarla ürünleri gruplayıp, farklı ürünleri farklı mutfaklara tanımlayabilirsiniz. Süre tanımlanmış siparişleri izleyebilir, tamamlanan siparişleri kapatabilirsiniz. Mutfak ekranı, mutfakta ürünlerin en doğru sıralamada hazırlanmasını sağlar. Zamanında hazırlanan ürünler, müşteri memnuniyetini arttırır.

 

PAKET SERVİS

Müşteri aradığında, arayan numara ekranda gözükür. Kayıtlı cari bilgileri ekrana direk gelir. İlk kez arayan müşteriler için ise hızlı cari açma ekranı açılır. İşlemi tamamlanan müşterinin siparişi alınır. Teslimata süre tanımlayabilir, diğer departmanlardan ayrı takip edebilirsiniz. Teslimatı yapılan sipariş kapatılır. Kurye takibi yapabilir, siparişlerin kapanış süresini ve kurye performanslarını takip edebilirsiniz.

 

TAHSİLAT

Nakit, kredi kartı ve yemek çekleri ile istediğiniz kombinasyonda tahsilat yapabilirsiniz. Ürün ürün tahsilat alabileceğiniz gibi, hesabı dilediğiniz gibi bölüp farklı şekillerde ödemeyi kapatabilirsiniz. Dilediğiniz ürünü ikram edebilirsiniz. Oran olarak indirim yapabilir, isterseniz hesap düzleme şekliyle manuel rakam girerek de tahsilat alabilirsiniz. Adisyon toplamına servis bedeli ekleyebilirsiniz. Parçalı ödeme; aynı masanın hesabı birden farklı kişiden farklı ödeme yöntemleri (nakit, kredi kartı, yemek çeki v.b.) ile tahsil edilebilir.

 

 

SELF SERVİS

Self servis işletmeler için özel tasarlanmıştır. Hızlı ve pratik sipariş almayı sağlamaktadır. Kullanıcıya tüm işlemleri tek ekrandan kolay bir şekilde yapma olanağı sağlar.

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)

Devamlı müşteriler oluşturma ve alışkanlıklarını takip etme, restoran yönetimi için en önemli konuların başında gelir. Müşteriler için kart açılır ve e-posta, telefon ve firma bilgileri kaydedilir. Önceki rezervasyonları, sadakat ve fatura bilgileri raporlanır. Müşterinin kendini özel hissetmesini sağlamak amacıyla, doğum günü ve diğer özel günleri için tebrik mesajları gönderilebilir. Müşterinin özel günlerine özel kampanyalar düzenleyebilirsiniz. Açılışlar, özel günler veya kampanyalar hakkında, müşteriye yönelik bilgi mesajları oluşturulabilir.

MÜŞTERİ KART SİSTEMİ

Müşterilerinize özel hissettiren VIP kart uygulaması ile; Çeşitli ürünlerde indirimli fiyat tanımlayıp, oran olarak iskonto yapabilirsiniz. Müşterilerin farklı şubelerden yararlanmasını sağlayabilirsiniz. Ön tanımlama ile para yükleyebilir, alışverişlerine puan kazandırabilirsiniz. Müşterinin üyeliğine göre NFC özellikli kartlarla, işletmenizin farklı birimlerinin kilitlerini açacak şifreler tanımlayabilirsiniz. NFC kartı, yapılacak ön ödemeyle kullanabileceği gibi, hesap kapatırken tüm harcamalarını görerek tahsilat

Entegrasyon ve Uyumluluk:

“Mobill Entegrasyon” programı ile birlikte kullanıldığında;

-   YEMEK SEPETİ entegrasyonu.

-   LOGO, MİKRO, NETSİS ve diğer programlarla entegrasyon.

-   BASİTOTEL / HOTELIER 101 sistemleri ile ve diğer otel

      programlarıyla entegrasyon imkanı.

-   ANDROID ve WINDOWS el terminalleri ile çalışabilme imkanı.

-   Bir çok e-ticaret firmasıyla entegrasyon.